Wednesday, November 25, 2009

YAKIN BOLEH RAKAN MUDA

YA ALLAH.. syukur Alhamdullilah, saya terima berita baik dari kawan saya dia telah mendapat tawaran menyambung pelajaran ke Mesir.. ya, itulah yang diimpikan, dan dia deserved untuk dapat yang terbaik... saya sangat bangga...

tapi saya, masih di sini.. not bad lah...T_T. rata-rata kawan saya ada yang pergi moscow, rusia, egypt, poland, bangalore, capetown dan macam2 lagilah yang jauh2 belaka... tidakkk... i miss them so much....

ada yang mengambil BMS( bachelor medical science ) dan MBBS.. and for sure their will get they want.... OMG... how about me..?.. mama.. huuuu... tak boleh tak boleh, harus kuatkan semangat... fuh fuh fuh... sabar-sabar... fuh fuh fuh...

ya natalia, jadikan mereka sebagai tunggak cabaran, mereka berjaya kenapa kau tidak boleh berjaya? kau faham tak..? kau boleh natalia, kau boleh... cuma kau sedikit kurang bernasib baik... T_T.. mungkin ini ujian untuk kau natalia... UJIAN..huuuu....

ya-aku-harus-gigih.. HARUS.. mengejar cita-cita mereka dan aku. AKU HARUS... YAKIN BOLEH..... jangan mudah berputus asa, harus terima ujian Allah dengan redha... oh tidak.....

No comments: