Thursday, October 15, 2009

have u feel that??


have u feel that if someone tell u something that u don wanna hear that?? OMG... i hate it!! serius benci.. benci atas apa yang aku dengar... benci atas apa yang aku tahu pada saat ini, benci pada suatu kebenaran.. YA ALLAH... sabarnya... sigh~

kebenaran sesuatu yg pahit... wekk... pahit macam makan ubat yang doktor suh minum.. apa nama ubat tu? ntahlah, lupa.. tapi kena minum, dahlah pahit, x sedap, kaler pun lain macam, warna macam lumut, x menyerlah langung...camanlah patient nak telan benda alah tu ya?.. bukan paracetamol.. bukan panadol bukan ubat batuk, lupa plak nama dia..ok, stop it natalia... STOP it, mengarut ja..... tapi ubat tu memang pahit.. wekk..... benci........

ok,ok jangan mencarut... jangan mengarut dan jangan melarut..... sigh~

ok, forget about that stupid things, ignore it for a while.. a while? forever is better... go with the wind.... up to the sky, own to the sea.. wink2.....

i tetiba remember pasal semalam yang me and nia sms... tengah2 malam miskol2 ne apahal lu beb? nak tido x reti ker? ahahah... nia, r u reading this? sorry babe.... peace....

sebahagian daripada ceritanya :-

nia : (miskol)

i : uit.. nape? befday ngko ea? hehe

nia : gler ow.. tbe2 befday aku lak.. ngek je ko... kat ne wei, penag or sabah?

i : penang... huhu.. hari ni befday sape ea? bukan ngko ea? aku ingat2 lupa ar..huhu... hah.. x tido kew?

nia : aku zaman jpun ag da lepas befday ak.. keke.. aku tak leh tido, maybe RINDU kat ko.. mueheh.. ko asl x tido? x kuar r ni

i: aku tengh tidolah ni.. ngigau.. haha... dah tido dah tadi terbagun.. aku mimpikan ngko.. mimpi ngeri.. hahahha.. muah

nia : wakakak... siot jer ngko an.. dan2 mimpi ngeri bagai.. haha..muahxx.. nu nyte andy.

i : sape suh ko masuk mimpi aku? terbangunlah jawabnye... heheh

nia : ngek r.. td yeye bagai nak tidow.. kamu balek shah alam bila...? (part ni aku susah skit nak jawab coz kalu boleh aku tak nak balik sana taw.. hihii..)

dan perbualan ini berlangsung seterusnya.. tadi cakap gudnite kan? tapi gudnite change to gudday coz mesej still continue.. hihi.. cumil3

korang nak tau apa tujuan aku tulis suma mesej dari hp aku ke blog ini? sebab aku terharu ada gak org rindukan aku... ok, tipu.. eheheh.. yelah, sebab mengikut survey yang aku buat kat kampus tiap2 hari 60% dari durang cakap aku nie nakal.. nakal ke aku? alah, itu bukan nakal tapi.. ehehhe... hahah.. durang sangat cute.... dahlah cute, baik, sopan, santun, memang wanitalah.... aku pun pompuan jugak cuma agak.. eheheh..... ngeh3... nasiblah korang dapat member yang macam i taw... i know u all readings this...... rite guys???

to all my friends : - sorilah kawan2 sebab dah lama update bolg nie... bukan sombang, bukan menyepi, bukan merajuk, tapi busy skit??? skit?? banyak.. hehehe... tapi musykilnya.. u all baca je ke? komen tak tinggal pun... ni yang konfius nih,,, ahah.. gurau je lah..... miss u all guys.....

No comments: