Wednesday, October 21, 2009

Fashion

‘Andi, can you comment about fashion?’… and I answered.. ‘fashion is random… fashion is something that we as a women or a girl should be proud of because it can make you look gorgeous… and bla..bla..bla..’





fashion that i lost most.... baju moden but still tradisional.. from the magazines


I`m not fashion designer or fashionholics.. i`m just simple as 1 2 3 4.. simple… when people ask about fashion i`m always laughing.. u ask to the wrong person….. i`m always wear the jeans, t-shirt, long skirt… and so onlah…except, for the dinner, that time, I wear the most fabulous outfit… sesuailah dengan majlis… tak kan pakai t-shirt je kot… pakai kenduri kahwin pakailah baju kurung ke kebaya ke, jubah ke kan, tak pun pakai gaun pengantin, konfom pengantin mengamuk punya. Ni majlis sapa ni? Kamukah saya? ^_^… pergi jogging pakai baju sukan (takkan pakai gaun punya)….

I love fashion… but not too much… kalau diikutkan, rata-rata kawan saya mempunyai fashion yang high-class with their high heels.. ok, high heels.. I got high heels and that high heels mambuatkan kaki saya kaki… kalau saya pakai high heels pun, kawan selalu kutuk ‘tak cukup tinggi lagi ke.. ke nak sama tinggi dengan tiang?’.. T_T… apalah dosa aku…. Y_Y.. hahaha, tapi takpa, itu suma komen yang sangat membina dan sekarang nie saya lebih suka memakai flat shoes… guna high heels hanya untuk majlis2 tertentu dan hari rasmi… waktu tu sesapa yang kutuk memang nak kena pijak guna kasut tumit tinggi…. ^^, yalah, pakai salah, tak pakai salah… T_T..

Teringat plak bila I dapat jadi fashion designer dalam talk show untuk English for academic purposes.. woo… Awesome… greato.. during tanya I jawab.. betulkah tidak I pun tak tahu.. ^^,. Tapi apapun, thanks to kak Alicia coz drawing of the hottest fashion for me.. I ingat lagi.. waktu tu I tak da bahan nak tunjuk kat audience.. then, nasib kak lice ada sketch picture beberapa fashion untuk talk show tu, kalu tak habis i.. T_T..





gambar kak alice dan saya.. gambar nie dah lama dah.. dulu2 punya gambar.. nie je gambar saya dan kak alice yang saya ada... muda2 dulu... otak dan perangai still ayu gitu.. hihihi.. (6_6)...


Fashion yang kak alice buat memang best… I tak tahu yang dia boleh jadi the real fashion designer (tapi dalam medic gak.. haha).. kalu saya tahu, dah lama saya cop dia untuk jadi fashion designer saya.. dengan kadar bayaran yang murah coz bajet.. ^^, hihi.. love u kak alice.. oh ya.. sayang tidak dapat upload gambar tu coz I lupa nak amik pic.. … I suka baju kebaya yang dia buat tu… sangat sweet… nasib raya dah lepas.. kalu tak.. saya suruh dia buat banyak2 fashion dan saya tinggal tunjuk je kat kedai jahit.. haha..

No comments: