Thursday, July 8, 2010

selamat ulang tahun sayang



kepada ayahanda yang jauh di kampung.. kami disini sihat sejahtera... cheewehh, nak terketar tangan menulis nih... nak mengukir gelak tawa bila menaip.. haha..

but. it`s just for u to show how meaningful of u to us....

A STORY..


we seems look that we don`t care about it...

or never think about it...

or pretend that we don`t care about it at all...

but, it`s not true....

walaupun....


kadang kala saya selalu lupa bila saya bersama mama..

atau ketika saya menghadap makanan..

ketika saya menghayal....

mahupun ketika saya gembira keseorangan......


tapi...

kita semua tetap bersama..


walaupun keadaan sentiasa menjadi haru....


terutamanya saya dan dia....


mahupun kami semua....



saya percaya.. setiap kejayaan seorang lelaki ada seorang wanita dibelakangnya...
dan saya percaya dan yakin kamu bukan ada satu tetapi 7 orang wanita.. boleh buat cerita putera salju dan 7 orang wanita chomel....

and we are the persons right?.. cheewaahh......


and i don`t care if i be the last.......


because we just same and equally or equilibrium or maintaining or ... so annoying. :P. ehehe.. yalah.. ketinggian kami pun sama rata kan kan kan? nak selingan sikit, cuba kamu semua perasan kami semua sama tinggi kan kan kan? teeeheee.... bagi yang mengenali saya, kamu semua pasti heran.. ya, ayah saya lagi tinggi dari saya.. :`)

selamat ulang tahun dan panjang umur.. semoga bahagia dunia dan akhirat.. we always love u

7 comments:

effa_malaya said...

tiba-tiba aku boleh jadi sama tinggi dengan kamu semua?

Me said...

itulah hikmat high hills... aha

Little Drama Queen said...

paling tinggi la si qaireen kalau di angkat...

by Umi

Me said...

hahha.. tengoklah siapa yang mengangkat, kalau yang mengangkat umi, sama jak tinggi dengan atuknya tuh... hahhaha

effa_malaya said...

Sudah. Usah cerita lagi pasal ketinggian. Hentikan!

Sam'z Ha said...

ANDI NATALIA!!!! bila r kt ble jmpa ni .. huhu ... ^.^

Me said...

huhuhu.. okay2.. jom jom jom.. kita jumpa.. ihihih