Wednesday, July 28, 2010

percutian part 5

kali ini bukan percutian jalan-jalan cari makan, tetapi jalan-jalan pergi ke pulau tinggi, johor..
sapa orang johor? angkat tangan skang..! waiseh.. hahha...

percutian ini adalah program community service dan fit and fight.. memang fit dan memang fight.. sangat best, best sangat, best sangat best.. 3 hari dua malam.. kan sama dengan common holiday. kan? kan? kan? jadi tunggu apa lagi? mari pergi...

pulau itu sangat indah, bukan pulau indah yang ada kat kehel tu.. itu pun indah jugak.. :).. tiada atm. tiada traffic light.. tiada mcD, tiada kepsi (KFC), tiada shpping malls. dan tiada segala-gala hiburan... what the boring life.. but it`s not.. it`s not.. IT`S NOT.... saya rela jika saya ditingggal atau tertinggal kat tempat itu kerana saya menang moto (iklan power root)..

sepanjang tiga hari di pulau serba nan indah itu, banyak yang saya dan kawan-kawan lakukan aktiviti.. salah satunya ialah melakukan aktiviti sendiri.. kami sangat gembira dan excited bila waktu makan kami lebih awal dari yang lain-lain.. minta maaf kepada semua yang lain kerana selalu tidak tunggu kamu makan kerana saya ni suka makan, bukan takut makanan habis.. tidak! tidak.. tetapi saya resah bila perut saya berbunyi.. fikiran tidak menentu.. =.=`.. betul..

nah.. inilah gambar2 yang saya sempat upload.. taadaaa~~


tiga model bersiri melakukan album


i love beach.. :`) *love!*


hai mr. crab..

our jetty... how to spell?.. jetty or jety or jeti.. *sigh*

maritim.. sebelah resort je pun.. wink wink

di jeti. ok, jeti bahasa melayu, haha.. airnya sangat dush dush dush okay.. haha

our mentor a.k.a couch for Gayung Fatani Club a.k.a lecturer anatomy and physiology I kitorang.. :)

mentor and the cute mentees..:`) *ayat tak boleh blah*

boleh buat iklan. 'SAYA MENANG MOTO, TERIMA KASIH POWER ROOT, :D' sambil bertepuk tangan.... kahkahkah

my mentor

saya nak naik itu boleh tak?.. pleaseeee.... T.T

otromen menyerang.... ahhahaha..... budak-budak ini sangat cute okay.. cute...


iu sahaja dari saya pada hari ini.. tidak, buat masa ini.. saya akan upload lagi di lain hari okay.. ? *semoga ceria-ceria selalu*

No comments: