Saturday, July 3, 2010

percutian part 2

hai hai hai semua.. kini saya kembali.. waiseh.. sungguh orang tak heran ya cik nataliaku.. ihihi.. takpalah.. hihihi.. oklah kali nih saya akan menceritakan tentang percutian saya sepanjang saya kembali ke tanah air. eh silap, kampung halaman. mari kita lihat ya anak-anak

lihatlah lampu ini.. :)






lihatlah juga keindahan alam ini..SubahanaAllah.. :)



ya.. taman air, itulah haluan percutian saya, jalan pun oklah jugak.. tak 'grabel' sangat. tapi jalan ke sana sikit bahaya sebab naik ke bukit.. nak guna istilah betul tak reti sebab saya bukan pembuat jalan.. teeeheee... oh ya, kalau kamu semua tertanya-tanya kenapa baju yang saya guna dalam dua-dua part percutian saya nih sama adalah kerana, apabila saya bercuti, paling banyak saya akan membawa lima helai pasang je baju.. jadi, fahem-fahemlah ye awak semua.. :)))


kejar masa, jumpa lagi.. adiossss...

XOXO

No comments: