Sunday, July 4, 2010

percutian part 3

ok kawan-kawan, tidak mengapakan curi sedikit masa untuk mengupdate blog jika kita dalam perhatian mereka-mereka yang prihtain dalam kerja kita.? hehe.. hanya sedikit masa. sedikit sahaja dan semuanya akan kembali seperti lima minit yang lalu. saya yakin dan saya akan berusaha..

ok, mari mula membebel, ini adalah bahagian ketiga jika tidak silap saya, jika silap, i`m sorry.. :`(.. hehh. percutian kali ini bersama saya dan kakak saya yang kini bekerja sebagai seorang cikgu.. hai cikgu, selamat pagi cikgu!. (sambil menari dalam cerita upin ipin, :`)). memang nak buat entry khas untuk cerita ini, tapi harap maaf, saya sibuk sekali, diulangi sibuk, kepada sesiapa yang offer dan temujanji yang dibatalkan pada masa-masa yang terakhir, HARAP MAAF.. :`(...

she`s rock babe! teehee

model iklan minuman soya.. miahah

her and me at the night.. oh ya, and the white circle that appear on her is pokok kelapak.. pokok kelapak tau.. napa pokok kelapak tu sesat kat situ..? ntah napa? cuba tanya sendiri.. teeeheee


ok, saya sanggup crop gambar sendiri kerana mata saya tertutup sebelah kerana cuba mengurat kamera.. haha. ok, tipu, tertutup masa snapshot kot. kotlah.. Allahualam


ha.. kan saya dah kata, benda ni amik masa kejap je.. kejap je.. kejap.. teehee.. nak sambung kerja, mari mengumpul semangat semua, mari!, mari! masih banyak yang harus ditaip, bukan bekerja sebagai typewriter atau kerani/ clerk atau apa-apapun, tapi ini tanggungjawab. nanti sapa nak tanggung dan jawab..? =.=. lab report oh lab report!..

oh ya, motivasi diri kembali meningkat.. terima kasih! chaiyok!.

XOXO

No comments: