Wednesday, March 31, 2010

rindo kamoo

nak tau apa yang saya rindukan selama ini..? banyak.. banyak sekali.. banyak betul.. betul-betul banyak... lagi-lagi apabila saya cuti sem dan tidak tau nak buat apa sekarang ini.. tidak tahu ya anak-anak.. tidak tau langsung.... kalau kat rumah kampung.. cehcehceh.. kampung. sejak bila kau pandai sebut perkataan itu wahai andi nataliaku?. hehehe.. sambung cerita, kalau kat rumah kampung, pasti banyak aktiviti boleh dilakukan... sangat comel saat itu.. comel sangat.. boleh tak someone tolong saya untuk memberhententikan apa yang saya merepek ini? saya rasa sungguh mengarut.. mengarut sunggguh. betul-betul mengarut... :`)



saya dan lona sangat happening.. bila kami bergabung.. semuanya tidak menjadi.. ahhaha

saya rindu itu.. 'itu' merujuk kepada makanan.. bukan orang 'itu' hahhaa.. oklah lona. untuk menjaga hati.. aku pun rindu juga sama kau... :`)

ya.. mereka memang suka shopping.. shopping adalah pengubat mereka. shopping, salun, makan-makan adalah kegemaran mereka. sungguh! saya tak tipu! sebut sahaja perkataan shopping, lima minit zuppppp...

inilah saya.. pernah bernaung di bawah syarikat %$@%^$ suatu ketika dahulu.. kononya.. macam betul.. ceh.. hahhaha :P

dan ini juga adalah saya. etika itu sangat penting. hahah. kononya.

dariku : inilah saat-saat kemanisan saya.. ok tipu! semuanya manis! ini adalah sebahagiaan.. hehhehe.. sebenarnya buat post nih sebab BOSAN TAU TAK?? BOSAN gila. tahap &^&$*&&^


4 comments:

bilis said...

buweKkkk...

Me said...

hahhhhaa.. buwekkk balik

Little Drama Queen said...

untie lin rindu sapa? rindu qaireen? :) mai la balik penang..

Me said...

huhuh... mestilah untie rindu waireen... hanglah mai sini. apa plak cik pi sana... hahhaha