Tuesday, March 30, 2010

kembali lagi yeah!


Fuh fuh. ohok-ohok. hacummmh. nyot-nyot. sretth. (sambil kesat-kesat hidung :`P) huhu. haish. sapa punya blog ni yang bersawang sawang bagai boleh buat kapas nih.. :`) baiklah, marilah saya membersihkan sikit. tehehehe.. mari kita mulakn cerita.. ceh.. macam je ade orang nak dengar kan kan kan? hehhe.. perahsaantan betullah aku nih!. kehkehkeh

mana nak cerita dulu ea? inilah akibatnya bila takde benda yang disiapkan.. cuma terfikir je.. sekarang nih nak melalut je kan? hmmm.. bosanlah tu.. dah lama tak membebel dalam blog orang kan? hahhaha.. i sibuklah kawan-kawan.... mana nak tu, mana nak ni.. hihi.. takdelah sibuk.. dah habis exam kot.. mana ade sibuk.. nampak sangat menipu kan kan kan? hahha.. kantoi!... takde mase nak update blog selepas exam sebab.. sebab..sebab.. keadaan kesihatan saya yang tidak mengizinkan saya untuk mebloggingkan diri.. TAPI KINI TIDAK LAGI DENGAN ADANYA UBAT YANG DIBEKALKAN KEPADA SAYA... hehheeh.. ;`)

oklah.. memandangkan exam baru sahaja selesai.. jadi mari kita mulakan perjalanan hidup seorang pelajar yang pemalas gila vav*..... hehhehe...bukan pemalas lah.. cuma... cuma.. cuma... ayat pemalas gimik je.. nak suruh orang puji rajin.. hahahha.. boooo natalia, tak malu seyh kau...




ini connie.. sepanjang aku exam dia ada bersama saya.. susah senang dan sengal bersama.. terima kasih CONNIE BRIENDA.... sanggup datang rumah saya tunggu saya mandi.. cuci kain... baring-baring selama lebih 2 jam.. tapi dia tidak kesah.. malah dia turut join bersama saya melimpang.. hehhehe.. connie.. TERIMA KASEYHHH..


ini kak anis dan joy... mereka ni housemate saya... dorang sentiasa bersama saya sepanjang susah dan senang.... TERIMA KASIH DARIKU UNTUKMU.. hehhehe... cehcehceh.. housemate sendiri kot.. mestilah bersama kan? kalau tak.. takkanlah sanggup bersama i, mengajar i dan belajar sekali benda yang korang tak belajar tapi terpaksa belajar bersama i untuk memberikan i semangat yang padu! tekad! semangat! dan kental!.. ok, ok, natalia.. kami faham apa ekspresi dirimu.. ok?


ini kak wiki.. dia nih saya gelar orang icegluyangperasankatoverseastapisebenarnyakatrumahaje hehhehe... dia nih seorang yang selalu 'balik kampung'... masa minggu exam...kitorang selalu stay up sampai pagi.. paling koman pun kul 6 pagi.... hehhehe.... tapi rumah kami memang sejuk, bukan nak berlagak okay! tapi kenyataan.. sebagai bukti... dia memakai baju sejuk yang bertopi.. hihi.. adakah ianya relevan untuk dijadikan bukti? huhuhh


dan yang ini tak lain tak bukan... anie... pom pom pom... waktu nih kitorang berhempas pulas nak ke bank.. dalam keadaan terpaksa tetapi masih sempat tersenyum manis.. awwww..... hehhehe.. dia habis awal exam dari saya tapi saya masih terharu sebab dia sanggup tak padam lampu bilik sebab dia nak saya study awal.... sanggup belikan saya nitrogen untuk membersihkan intestine saya.. sangat terharu.. sob sob sob.... aw.. sangat-sangat CHOMEL

dan inilah makanan kegemaran saya.. kopi dengan biskut untuk makan malam.. yeay.. tapi apabila joy dapat tahu.... na na na... alamak!.. hahhaa..
sebab kenapa?
sebabnya adalah... side effect caffein amat tidak berkesan terhadap saya malah ianya membuatkan saya pasti akan merasa mengantuk selepas minum 3 HIRUPAN KOPI ATAU CAFFEIN YANG LAIN.. 3 hirup sahaja okay! 3!. hahhaha.. bukan setakat kopi betul-betul kaw.. malahan necsafe dan teh amat tidak memberansangkan betullah!



kadang-kadang terfikir gak... aduh.. penat betul time study exam.. tapi memang mantap dengan adanya mereka yang bersama-sama saya.. hilang ketensionan bila mereka bergurau.. wah wah wah.... kira macam kamceng macam tulah kan? huhuhu

sangat-sangat penat lagi-lagi apabila kesihatan tidak memberansangkan.., tetapi tidak mengapa.. saya masih bersemangat untuk EXAM yang lalu... HUIHHH... cehcehceh.. hikhikhikhik... k.lah.. mata macam nak terkatup pada sikit waktu lagi..


oh.. sebelum tirai tertutup.. ceh... ha... nilah dia tempat singgahsanapertapaan buku-buku saya dengan anie sejurus selepas habis dari exam.. kemas tak? kemas tak? hehhehe.. sebenarnya tak okay! tak! sebab tu bagi black and white in colour for this picture bagi tidak menampakan keserabutannya yang azali itu... saya telah berkata kepada joy : ESOK I KEMAS OKAY? hehhee... betul.. saya akan kemas tapi tidak tahu akan kemas sampai berapa lama.. hihihi.. betul saya akan kemas.. tak tipu.. tak percaya??? sudah... hahhaha.. ok, cow..

oleh itu.. assalamualaikum dan.. selamat malam.. hehhehe :`)

No comments: