Saturday, March 13, 2010

jawapanku


cerita bermula pada pukul 3 pagi... tidur pada pukul tiga pagi dan terima mesej.. mesej tersebut tidak dapat dibalas kerana pada pukul 3 pagi kamu sms?? apekehenyeyob ko mesej pukul 3 pagi dengan harapan mesej tersebut dibalas. saya sedang sibok dibuai mimpi... sambung tidur sampai pukul 6.00 untuk solat subuh dan tidur semula selama satu jam... bangun pada pukul 7.30 am dan bersiap untuk pergi kelas pada pukul 8.00... memandangkan saya nih amat cepat bersiap hanya memerlukan masa 30 minit untuk bersiap.. sangat pantas okay! hehheh...

lepas kelas saya pergi libry ataupun perpustakaan dalam bahasa indonnya... :`)... selama dua jam.. saya masih sibuk ketika itu.. then. saya gi makan.. habis makan saya balik ke library selama 6 jam.. 6 jam??? OMG.. kalau dulu, duduk 2 jam pun tak boleh dah, tak senang duduk.. sejuk sangat.. :`)... huhuh..

lepas balik dari library.. nak pergi cash deposi Maybank.. tup-tup hujan... tetapi malangnya.. hujan turun ketika kami sedang berjalan ke atm... kami lari.. lari dengan pantas dan bersemangat.. tak nak demam lagi.. ;`(.. kemudian kami sampai dan kecewa apabila mesin itu OUT OF SERVICE... oumphhhh.. penat lari-lari ni okay!.. then kami tunggu disitu sampai hujan reda..

hujan reda, tak reda sangat tapi bolehlah.. hhihih.. kami pergi giant untuk beli roti dan barang-barang... then kami balik rumah..

balik rumah.. online untuk check email dan facebooking sekali.. (alang-alang menyelam, minum air kan kan kan? heheheh..) then mandi, makan ubat dan tidur....

akhirnya.. SAYA DEMAM JUGAK.. ;`(


kepada hamba Allah yang mesej saya haritu dan saya tidak membalas sehingga sekarang.. hehheh.. lupa nak topup okay!... nah.. jawapan untuk mesej kamu

'saya tidak tahu apa yang terjadi minggu lepas.. hehehe' ----- ni jawapan untuk no. maxis

'tidak'--- ni jawapan untuk kamu.. (tulis entry jadual hidup saya yang tiada kena-mengena dengan orang lain semata-mata untuk membalas mesej kamu 3 pagi.. hehhe )

jangan marah tau kalau saya lambat balas mesej kamu... kamu marah saya sebab saya lupa nak balas kan kan kan? hehehhehe.. merajuklah tuh... :P.. saya agak sibuk kebelakangan ini... saya harap kamu tak merajuk lagi dah.. k...?.. rilekslah kawan.. hehhehe

owh ya.. mulai minggu depan sehingga saya habis exam.. saya akan kurangkan aktiviti membebel seorang diri dalam blog ini kerana

1) saya harus study untuk exam
2)laptop saya akan hang.
3)semua kerja tak jalan kalau saya ada laptop... tengok2 gambar.. movie dan sebagainya
4)facebooking 24 jam
5)main game untuk lepas kebosanan.. (kan elok study untuk hilang bosan.. tapi.. lepas tuh mengantuk plak... hihihi)
5) banyak lagi sebab-sebab yang tersembunyi... hehehe

oleh itu.. jaga diri baik-baik, jangan nakal-nakal... doakan saya dan kawan-kawan saya berjaya dalam exam...

bye kawan-kawan..... jumpa lagi.. hhehe

2 comments:

bilis said...

satu enigma..

Me said...

enigma yang teramat.. heheh