Saturday, February 5, 2011

untuk kamu dengarkan

Well.. firstly I`m sorry to hear your sad story.. I`m not good untuk memberikan pandangan tentang masalah kamu sebab takda pengalaman sebelum ni.. saya boleh jadi pendengar yang baik tapi untuk memberikan komen, saya mintak maaf dear, I just don`t know what to say about that *I feel so selfish right now*.. I really want to help you out but I.. I... I`m sorry.. mungkin saya boleh berkata2 untuk melegakan kamu, tapi saya tahu, senang untuk saya berkata kata sebab saya tidak merasa apa yang you rasakan bukan? .. :).. I have something to say to you.. it`s lyrics from Siti Nurhaliza which I always hear it until now.. :)

When I in blue moon, I always listen to this song... MELAWAN KESEPIAN




dengarkan lagu nih... sangat bererti.. :)

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Semoga kepergianmu
Tak akan
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti

p/s : dear, no matter what.. I`m still here FOR YOU