Saturday, February 19, 2011

Terbaru

cak cak cak.. perasan tak ape dah jadi pada blog saya? perasan tak? perasan tak? yeah.. perasaan sungguh kan? hehehee... ya.. velog saya bertukar wajah.

kenapa? kenapa bertukar? saja.. hehee.. bosan.. *si penipu*

sebenarnya:

aku tak tau kenapa boleh bertukar... huhu.. seyes tak tau.ingatkan nak tukar background je dan kekalkan template yang lama.. tapi kalau tangan dah gatal tu kan memang akan gatal jugaklah... susah nak cakap tapi itulah.. nasib baik ada kakak saya dan dialah yang tolong perbetulkan semuanya... huhuh.. Andi Natalia, lain kali jangan gatai -gatai naa.. hang nih awat gatai sangat? heeee

dan begitulah seterusnya.. hari ini dan hari-hari seterusnya InsyaAllah saya akan terus menggunakan kaler pink nih.. comel kan? teeheee.. *tampar laju laju*

dan sesungguhnya saya bukan peminat pink.. kira baru jugaklah discover yang pink nih pun ok jugak.. bolehlah jugak tahap kecomelannya.. dulu lebih kepada biru.. so not too annoying lah.. kekekee.... :P