Friday, February 11, 2011

makan itu nikmat Allah

okay, sapa suka makan? saya! saya! saya!.. saya suka makan. hari hari saya makan.. heee.. sapa yang tak kenal andi natalia.. takkan kuar rumah selagi tak makan. makan itu penting dalam menjana tenaga.. tapi masalahnya makan-makan pun ada masalah juga rupanya.

masalah? masalah?? masalah??? ya. masalah.. masalahnya adalah saya ni hari hari makan, hari hari melantak, pantang orang offer, yes, okay, baik, eh mesti nak makan.. tapi kan.. tapi..

HOW COME BERAT SAYA TETAP TURUN? kenapa ini harus berlaku.. kenapa..? saya sendiri pun hairan dengan itu.. jeng jeng jeng...

disebabkan itu, terpaksa pulun coklat, makanan yang memang best nak mampus.. tapi kena kurang lemak.. hikhikhikhik..

doktor tu siap baik punya perli, dulu saya pun budak medik, tapi takdelah kering macam awak.. ewah-ewah.. baik punya mulut.. kering? huhuhuhu...

baju-baju memang hebatlah.. semua longgar-longgar macam bukan saiz saya.. fuh... baju kurung semua macam baju yang siap muat anak kambing seekor dalam tuh.. seluar takyah cakaplah.. memang kena ketat-ketat tali pinggang.. :`(

pening nak fikir.. tapi itulah.. semoga masalah ini akan berakhir.. amin... hehehheee...

kurus-kurus macam tiang gamaknyeee...... hehhee