Sunday, February 20, 2011

Tugasan

ini bukan cerita dongeng.. ini cerita benar.. tiada yang benar melainkan yang benar-benar belaka. Harituh kami dapat tugasan yang perlu dilakukan di supermarket.. samada di Giant atau Tesco atau yang bersekutu dengannya. tapi yang paling dekat adalah TESCO IDAMAN HATI.. sebab kenapa? kenapa? sebab tesco adalah jarak yang paling dekat di hati kami.. hehehe


kami perlu meyelidik cilture dan kandungan bakteria yang ada dalam dalam setiap milk diary, sapa suka susu?! saya! saya! saya!. bagus anak anak sekalian.. :) sapa suka minum Yakult?! saya! saya! bagus sekali lagi anak-anak.. Yakult bagus untuk proses penghadaman. *info am* sebab ianya boleh menyebabkan kita senang 'poo poo'. tau tak poo poo tu apa? tau kan? tau kan? dia ada bacteria yang boleh cooperate dengan badan kita, bukan semua bacteria harm to our body kan.. sebab tu sapa yang ada sembelit T.T harus minum Yakult.. Terima Kasih Yakult.. *suka suka*


maka dengan itu, LAGAK KAMI SEPERTI ORANG SUPPLIER yang kena kira berapa product kena beli. huhuhu. kebetulan hari tuh jatuh pada hari rabu, memang setiap hari rabu supplier makanan akan datang membuat pembaharuan atau top up produk yang sold out dah. *ini dah dikaji terlebih sedikit, hehehe*


mereka memang superb SUPPLIER... hehee
pika... :)

Vicky...


Afiq.. oh. perasan tak makcik yang berada di sebelah afiq tuh.. dia adalah salah satu supplier disini.. :).. tapi dia bukanlah tugasan sama macam kami.. sigh -.-




yang dibawah ni pulak adalah insan yang suka bermalas-malasan.. tak boleh blah langsung... amik gambar then termenung.. lepas tuh ha? ha? ha? apatu?? hikhikhik.. *malu *


dan harituh jugak baru saya sedar saya ni ada bakat untuk menjadi supplier *aku kayo!*.. ceritanya bermula begini

uncle : Amoi, Where I can find miss Nadia ?

Me : ha? Why? *hambik ko jawab orang putih walaupun hentam sajalah labuu*

uncle : You miss Nadia kah? You have to sign here please...

Me : *alamak, pehal pulak uncle nih?* errr...

uncle : I dah letak dah stock2 dalam storage.. Kalau u mau cek pun boleh...

Me : err.. takpelah uncle.. saya bukan Miss Nadia, Saya Andi Natalia, nama je lebih kurang sama, tapi orangnya lain lain.. :)

Uncle : Haiyoo.. U bukan Miss Nadia kah? Haiyoo.. tidak mengapalah.. btw, napa muka u macam olang sini..

Me : Dah saya dah lama kat sini uncle.. *ish ish ish.. uncle nih*

Uncle : owh.. oklah oklah... jumpa lagi lain kali..

lain kali? apakah itu bermaksud dia akan kesini lagi.... ahahhahahhaaa.. ceh... macam hape ntah kau ni Natalia... :P