Sunday, January 3, 2010

bakal2 exam

Ok, apabila exam bakal bermula, kuiz melambai-lambai, assignment sentiasa menghantui dan tutorial asyik tersipu-sipu malu, saya masih sempat untuk melakukan beberapa perkara yang amat bermakna, T_T

ini yang patut dilakukan oleh saya.. tsk tsk.. diulangi patut dan harus serta digalakkan.. hihi






tetapi apabila kebosanan mula menular dan membangkit dalam diri, maka.. taraaaa.. inilah dia peperangan yang melibatkan 'the big bang' eh eh silap 'the big bro`s'.. booo




mungkin saya patut menjadi seperti ini,



tetapi saya tetap melakukan ini..






ya-seringkali-saya melihat kuda putih st7083 dirumah saya suatu ketika dahuliu, kini, saya melihat kuda putih yang real.. jejeje... cuma sayang sekali tiada tanduk di depan.. hahaha...


p/s : wish me gud luck for my exam.. terkasar bahasa harap dimaafkan, salah silap harap diampunkan, terambil harap dihalalkan, dan tertumbuk tertampar kat mana-mana harap sangat dikesali..

: semoga berjaya rakan-rakan seperjuanganku.. hehehe

3 comments:

Unknown said...

..selamat berjaya, andi..take care..and be good always..

AJ said...

gud luck..zaman blajar itu best..

Great Teacher Onizuka

Me said...

to pakmat : terima kasih pakmat.. doakan saya berjaya.., take care 2.. :)

to Eyriqazz: terima kasih... doakan saya berjaya, zaman belajar memang terlalu indah.. hihih