Monday, January 18, 2010

2 birthday girls on the same day…


birhtday girl.. connie and anie..


salah seorang birthday girl, baju purple square, yang lagi satu sebagai. co-birthday girl.. heheh


happy birthday to you!, happy birthday to you!, happy birthday to you!!,, happy birthday to you!!.. cakpong cakpong.. bum bum bum kebabommmm...!!!!

ya ya terima kasih semua, saya sangat terharu atas sokongan dan kerjasama anda.. ceeecececece.. agak memerasankan diri.. ha-ha-ha… ok, agak keletihan pada masa kini, tapi gagahkan diri untuk postkan benda-benda nih sebelum terlambat dan menjadi basi... ok, tipu, sebelum saya lupa untuk upload entry nih sebenarnya.. T_T wow, best dowh dapat makan free walaupun bukan birthday kita.. hehhe... ok, sesapa nak buat makan-makan untuk hari jadi kawan dia, sila hubungi saya sekarang.. heeee... booo natalia, tak maluuuu.... hik hik hik…

selamat hari jadi kepada kalashini a/p kumar dan connie anak bilong.. semoga anda sentiasa Berjaya dengan apa yang anda lakukan.. semoga panjang umur, murah rezeki dan muda selalu, connie, aku tau kau selalu dengki sebab kalashini selalu lebih muda dari kau tapi pada aku ,..kamu berdua sama sahaja, tetap mantap dan chomel sebab menjadi kawan aku.. bahaha… T_T semoga..semoga..semoga.. dan semoga.. seperti biasa, ucapan malar untuk birthday girl… oh yes,….

Ok, mari kita lihat whos the lucky one that celebrate with them.. heheeh..



inilah budak yang bertuah tu.. huhu.. napa dia nampak tembam weyh?? ish.. budak gemuk.. T_T

6 comments:

AJ said...

happy birthday to them too..wish them all of luck..

Aura Hanis Zalikha

Me said...

thanks... heheh

Sam'z Ha said...

kim slm kat d0wg andi..i wish m0ga pjg um0 n murah rzki g2..ceee... ^,^

Me said...

terima kasih.. hihihi

Ai.Zuhair said...

hapy bday kepada yg berkenaan....wa...lambat lagi turn aku

Me said...

hihi.. thanks for u on behalf them...