Tuesday, January 19, 2010

cerita serius

Bukankah saya baru sahaja berhempas pulas, berduyun-duyun keringat melimpah ruah kerana exam? ewww, dramatis.. :).. hihih... kini, physical chemistry becomes a weird dream.. can i say that all my life dedicated for you chemist.. oh, chemistry... :( oh yes baby, of course acara lari-lari di dalam makmal akan bermula ya, di mana ya saya letak lab coat saya, kasut saya dan id saya? di mana semua? mana kalian?, please.. please..please, tolong jangan pergi dari hidup saya, saya sayang kamu wahai lab coat, baju, kasut dan id, serta barang-barang yang lain..? T_T. cepat, pantas dan cekap serta harus aktif.. bahaha...
ok, ok, serius natalia, serius...cuba tampilkan isu tajuk utama berita harian hari ini.. fuh fuh fuh...

gambar ini terjadi pada beberapa hari lepas, serius tak muka..? ngeeee


kerana ini, ya, kerana inilah saya menulis tajuk entry seperti ini, hihihi





ok, sangat serius, bahaha.. tak boleh blah muka kau natalia.. seriuslah sangat-sangat, T_T walaupun hakikatnya sebenarnya waktu tu sangat-sangat excited dapat duduk dekat kuisyen yang empuk, lembut dan empuk serta gebu.., huhuhu... besh-besh... T_T, biasalah tu, dah namanya student kan? huhuhu, agak excited apabila melihat sesuatu yang baru ( suka!!! =.=)

nah, lagi gambar yang kononnya mahu nampakkan keseriusannya, hehehe
serius tak? serius tak? bahaha.. ok, fineee :P


dia nilah yang mengajar saya untuk serius.. percaya tak? heheheh








mereka mengajar saya untuk jadi lebih seirus, ok, tipu.. mengajar untuk lebih ceria.. peaceee......:) hehh walaupun terpaksa berhempas pulas buat laporan, setia disisi dowh... hihi (terima ksih daun keladi, hihi)



dapat tak bayangkan kalau saya serius...? dapat tak? dapat tak? hehehehhe.. jangan cuba-cuba untuk bayangkan.. bahaha.. T_T.. ok, nak tido selepas tenung laporan ini, diulangi TENUNG sahaja, bukan buat satu benda pun.. hihhi.. apa nak jadilah dengan saya nih..? T_T

4 comments:

Unknown said...

..apa nak jadi kpd andi?..hmm..you will graduate..get a job..meet your princecharming..get married, have children..and make your parents proud..

Me said...

insyaAllah.. hihi.. yes, i want to make my family proud of me always, hihi

Me said...

insyaAllah.. hihi.. yes, i want to make my family proud of me always, hihi

Sam'z Ha said...

ndi~!!!jgn kerap sgt tnsi0n2 cm2..nti cpat 2a..heee take m0 tym 4 rest k.. =p