Sunday, September 20, 2009

raya bersama mereka

ok. colour text kaler hijau... saja.. sempena hari raya.. hijau selari warna alam kan? kan? kan?.. (ok, tiada kena mengena)... ehehhe... sudah 2 minggu aku di umah kampungku.. uiseh... happy bukan main bha tau.. almaklumlah, bukan selalu aku balik... heheh...

ok, kaler ni = kaler agak kegemaran.. sempena raya nie ampun maaf dipinta, andai terkasar bahasa ( terutama kepada kawan2ku yang kusayangi, lec2 genetics, anatomy physics, bi, math. biology.computer science. cocu. agama....... eheheh..... saya mintak maaf kalu selalu datang lambat, walaupun lambat kekadang satu jam akibat terlebih tidur... heheheh) mohon maaf dipinta.. wink2... kepada sesiapa yang mengenali diri ini... slaam lebaran sayang kepada anda semua, doakan kebahagian saya ya.... :0)..

kaler ini = kaler menyerlah... lepas raya nie akan timbul lagi satu yang amat berdebar2 iaitu lab test.. saya sangat2 takut, seriously,, takut... lab test ini amat penting buat saya dalam hidup saya... walaupun saya tengah dalam proses perayaan dhari raya tapi fikiran tetap dalam lab test, mana lagi report2 belum siap.. mana lagi assgnment yang dulu2 mana lagi... aduiii... pening aku.. pening.. ok, pening

tukar kaler lagi = macam cantik plak.. eheheh ok, sebelum datang sini ada buat nota short note, tapi tinggal. heheh.. macam tiada guna jak buat sana kan? nasib ada bawa buku balik.... hehehhe.. ok, bye.. mau sambung buat nota.. bye~ salam lebaran.. heheheh

No comments: