Wednesday, September 23, 2009

letih

hati ini saya sangat2 letih.. sebenarnya sejak dua hari yang lalu... penat, penat
tapi dalam kepenatan itu saya rasa sebuah kegembiraan,
kegembiraan di mana saya berada jauh dari semua masalah yang memberatkan kepala saya sepanjang berada di sana.. i mean`sana`.. u guys know that right? hahah
saya tidak mengeluh cuma menaympaikan apa yang dirasa sahaja...
sudah agak lama saya tidak menupdate blog saya ini walaupun dalam status ym saya -update blog- nampak sangat2 saya menipu kan?
huahuahauua
sorry,, ehehhe
kepada kawan2 saya ( sebenarnya kawan2 kakak saya) yang datang ke rumah, saya mengucapkan ribuan terima kasih banyak2 kerana sudi melawat teratak indah kami yang tidak seberapa.. al maklumlah.. ehem2.. ahahah
maafkan segala kekurangan kami samaada dari segi layanan atau kuih yang tidak sedap atau kekasaran bahasa yang kami lemparkan secara sengaja atau tidak sengaja(wah3).. jemputlah datang ke rumah lagi.. heheheh
sedar ndak sedar... ndak lama lagi saya akan balik ke `sana` OMG.. i don`t know how to say it but that`s the truth.. i`m happy but can`t smile... i`m sad but can`t cry... then??
do u know something? i wanna be here.. i mean HERE forever and ever... i love this place.. i like!~ but what to do?
the first house i went to beraya is abng dullah house at 9++ at the night because he doing open house.. so.. we get there and have a meal.... eheheh
me, lona, shana and effa(b farah don`t want to go, dunno why)........
have a great time there... thannk u abng dullah.. eheehh~


No comments: