Wednesday, September 9, 2009

miss world

adowh.... blehnya bengkaka mataku.. nie mesti pasal aku termengintip nie. ahahah.... bukan apa.... aku terlihat bha tu,, bukan salahku pun...inilah padahnya kalu suka sangat mengintip anak dara orang,,, ahahhah,, ndaklah, memain jak bha
sakit mata.. diulangi mataku sakit.. bengkak.. dahlah mau balik lusa, agak2lah mata bengkakan, huhu......

aku ke kelas dengan memakai spek mata hitam ala2 artis nie, wow dapat gelaran tu

miss world

ahahha...... ngam2 haritu aku ada talk show. pastu aku jadi fashion designer.. ngamlah sangat2... ada plak tu koleksiku yang kak alice tolong lukiskan ( maceh kak, luv u forever )
lusa ku balik, baju ndak tercuci, barang ndak terpacking, assignment 4 belum siap (bukan salahku ya, aku yang ndak dikestau ada kerja sebab aku demam rasanya haritu)
ok.. mau gi kelas dulu.. hihii

No comments: