Monday, September 28, 2009

majlis pernikahanku.. eh silap.. my kazen.. hihi












majlis kawen kazen saya.. yang hijau tu masa sanding dan yang langsir pink kaler yang agak2 sama macam baju saya tu itulah yime nikah? cutekan bridal dia? ehheh.. saya harap saya pun akan jadi cute mcam dia (kalu boleh lebih skit.. eheheh.. saya tau takkan tercapai punya tahap kecuteannya tu)ahahha.......
dia nikah pada 25.9.09 jam 4.30... dan sanding pada hari keesokannya... heheh
best,... memnag best.. best bangat deh loe... ehehe.. saya begtu berasa gembira walaupun waktu itu begitu sibuk sehingga saya terpaksa bermalam di rumah kazen (walaupun kerja saya hanya TIDUR)ahahha.. cute3....
hantaran kedua belah pihak yang saya dan mereka siapkan memang best.... best gilew.. hihihhih....
bnyk suka duka waktu itu (cehhhh, skemalah kunun.. poyo2)




No comments: