Saturday, June 18, 2011

sudah lama

As-Salam semua... =`)

ok, memang sudah lama tidak berupdate.. hampir sebulan.. hampir?? ok memang lebih sebulan.. eh.. lebih? apa-apalah.. tapi memang sudah lama tidak berupdate.. dan mereka bising.. mereka??? siapa mereka??? hehehe.. mestilah kawan kawan lama saya yang sungguh comel bagaikan nak cabut cabut pankreas dorang... siap marah-marah I lagi tuew napew tak update blog I.. nyampah I.. hehehe.. tapi memang betullah.. siap call I marah-marah comel ingatkan I dah lupa kat diorang, tak mungkin saya lupa kat kamu semua... hehehe

ni haa.. saya update khas untuk korang.. ni pun ntahlah macam rasa malas pun ada jugak sebenarnya.. dushhhh.... memang mintak kena piat telinga dari dorang nih kalau jumpa... hahaha... tak boleh bagi can langsung.. asal nak jujur je kan kalau perasaan malas tu ada.. hahaha.. ok,ok, straight to the point.. *ni lah pompuan, asyik nak berbasa basi je untuk kata-kata permulaan*

mulakan... mulakan.. mulakan..

baru balik Shah Alam, sangat berat hati weyh balik Shah Alam nih, bukan taknak balik sini tapi yelah, balik kampung berapa kalilah je kan? bukannya selalu pun, nak nak kampung kat hujung Sabah tu haa... tiket tak payahlah cakap kan berapa harga dia.. untung-untung je dapat tiket murah.. kalau tak memang balik Penang lagilah kan? itupun menguatkan alasan sebab kakak kitew kawen you`all.. ermmm... nyesal u`all tak datangs hari tuew sebab memang best... *nape slang macam nak mintak kena tampar laju-laju nih =.=*.. hehehe.. tapi takpelah.. saya pun datang macam tak datang jugak.. sebab yelah.. balik rumah tengah-tengah malam, semua majlis dah habis nyah oiii... datang ada cuma sedara mara terdekat jelah.. balik rumah ambil gambar berdiri kat tepi pelamin kira oklah tu kan? cukup syarat family kawen, nanti tunjuk kat orang adelah jugak hasilnya kan? hehehe... nyampah ke tak nyampah orang macam saye nih... *MEMANG MENYAMPAH PUN KAU NI natalia*

lepas tuh programme kat Sabah pulak... ni yang saya malas sangat nih... saya tak terlibat dengan aktiviti tapi saya pulak yang dorang sibuk-sibuk nak cari.. helloo.. saya jaga akaun je tau, nak duit call je saya, saya boleh siapkan duit tuh.. *cehh, ada ciri ciri orang berlagak dan riak disitu.. kalau kau kaya natalia takpa natalia, ni duit programme tu pulak*.. hahaa.. tulah saya tak kesah nak siapkan duit sebab bukan duit saya pun.. hahahaah.. *ceh, gila hati busuk kau natalia!, hahahha* tapi bestlah jugak.. jaga programme jarak jauh tapi dapat bercuti sekaligus.. oh yeah baby!.. memang bestttttt... woooohhhhooooooooooooo.. tapi biasalah kan? kalau orang akaun ni memang banyak tak puas hati, sebab banyak duit yang tak dapat release.. yelah, korang hengat duit tu mak bapak aku yang punya suka hati nak bagi korang without any valid things? oh nooo... amanah.. amanah kena dijaga... huhuhu... pecah amanah, pecahlah amalan kita selama nih.. eh betulke? lantaklahhh.... hahhaha....

lepas tuh balik pulak kat rumah mak.. ceh rumah mak lah kannn? napa tak cakap rumah pa, hahaha.. yelah... dah rumah mak saya, rumah pa saya jugaklah kan? hehehehe... lepas tuh berehat pulak kat rumah.. tapi tak lama sangatlah kan? sebab memang banyak benda kena urus, urus tuh, urus nih... memang macam tak bercuti... cuti pun ambik kesempatan bercuti semasa programme tuh.. hohohoho.. tu jelah cuti sepanjang cuti semester saya.. sedih tak? uhukuhukuhukuhk...

lepas tuh saya disini duduk sambil online.. baru dapat peluang online.. kalau tak sibuk kesana kemari... kesana lagi ke mari lagi.. mari ke mari.. hahahah... sengal tol aku hari nih... yelah, sampai mama pun dah kata.. study lagi tapi kerja dah banyak.. takut takut pelajaran terabai.. tapi nak buat macam mana... itukan demi masa depan bersama.. =)

ok, itu sahaja dari saya.. panjang lagi nak cerita.. macam tak puas nak cerita nih ja.. tapi sabar dulu ye.. nanti akan ada update terbaru.. sabar ye... nak pergi buat kerja sikit.. sikit??? ok, mari buat kerja yang tertangguh sepanjang peninggalan saya di sini.. =)