Friday, June 24, 2011

hari saya


As-salam semua.. :`)

mungkin ada diantara mereke keliru keliru keliru dengan personaliti saya... *chewaaahh* ya, kawan saya *yang baru baru punya, yang lama sapa yang tak kenal saya memang saya ketuk ketuk, kawan baru ni dari kawan saya punya kawan* pun berkata sedemikian.. jangan risau.. disini dengan tidak tahu malunya saya akan menceritakan serba sereeeebiii tentang diri saya..

nama penuh semua dah tau kan? no ic semua dah tau kan? no tepon semua belum tahu kan? takpa, tak penting.. memang tak penting sebab hubungilah selalu pasti tidak dilayan sebab INVALID SIM okay! INVALID SIM!.. kenapalah ini semua terjadi kepadaku yang hina dan daif ini.. kenapa?! kenapa?! kenapa?!... oh.. peliknya rasa... =`(

ok, tidak penting semua ini wahai natalia.. tidak penting...

ececece. propaganda semua ini.. just nak bagitau yang saya adalah saya.. *ok, tetiba plak... memang tak masuk topik..* ok lah.. ok lah...



taatataraaaaa... inilah saya pergi ke kelas.. hehe... nak cakap dari tadi beginilah rupa pergi kelas dalam keadaan yang semamai... tau tak apa tu semamai? semamai bermaksud separuh mamai.. *baca dalam keadaan serius, KASI GEMPAKK!!*.. hahaha.. ya.. no eyeliner, no powder powder mahupun compact powder.. no blusher blusher.. no foundation and the more terkezut is.. no no no lipgloss... boleh tak bayangkan dalam keadaan macam nih... memang amazing! fuyoo!! *terlebih sudah*.. hahaha.. nilah kalau bangun lambat dan buat kerja lasi minute? kerja? ok bukan kerja tapi study... time ni dua puluh minit sebelum kuiz.. ingat nak balik rumah dulu lepas kelas pagi pagi buta.. tapi macam kerajinan tak kunjung tiba lah pulak kan? hehehe..


ini selepas edited kasi terang pencahayaan.. yang atas tuh original.. haha.. bajet perasan muka berglow glow lah kan? Gagaga.. padahal kat laptop ni takda pun software edited picture bagai.. yang boleh cumalah fix and mic picture.. fhewww... hahaha... kalau muka macam dah macam ni, tak payahlah kan nak edited dan perasaan.. memang buruk.. ahaks.. sebelah saya adalah azzaliena suziantie.. classmate saya.. sweet kannnn? .. hahahaha.. ok, penuh perasaan... hahaha

oklah.. setakat tu.. saja nak share gambar semamai nih dengan korang semua terutamanya mereka mereka.. hihii.. sampai ada yang tak perasaan kehadiran saya disebabkan oleh penampilan yang berbeza ini.. sungguh sedih.. =.=.. dan ada yang tanya.. *napa ayu sangat nih?* ayu? ayu? fikir-fikirkanlah ya....

Assalamualaikum... =`)