Thursday, June 23, 2011

saya saya saya

As-salam semua =)

maybe this is the last post for this month.. ecece.. natalia, macam ja kau ni dah post untuk bulan nih.. kikiki.. lagi sekali.. ikikii.. bukan apa, saya cuma sibuk, sibuk apa? sibu dengan urusan urusan kerja.. so many works to do, so many programs to attend, and so many things happens. I don`t know why? it just like I even a time for my own, even nak pergi beli barang pun berfikir dua tiga kali, tak boleh nak pergi sebab lab reports banyak sangat.. assignment tak payah ceritalah kan? memang menangis nak buat.. ini baru sikit natalia, baru sikit kau tau natalia? *tau tau tau*.. ihihi... and then what to say... saya macam nilah.. sihat, *syukur alhamdullilah =)*

ok, sekarang mari saya tunjukan gambaran tentang perkahwinan kakak saya sebulan lepas.. what??? dah sebulan lepas baru nak tunjuk.. baik tak payah natalia! kau memang kejam! kejam!.. *buat muka innocent gila*.. teeheeee

tadaaa.. inilah pengantinnya.. dari kiri cepaaatt jalan.... yep yep yep.. eh silap.. krik knan krik. ihihi...


me and my beloved sista and B.I.L


cuzzies with the niece... kuikuikui.. ok. baru perasan, i`m the only one who did not see the camera!..


kehkehkehkeh.. nak jugak pose kan?


yang nilah pasal entry saya sebelum ni.. dahlah dtang lambat, majlis dah habis, tpai nak jugak bergambar kat situ kan, sungguh tak malu!.. ok, yang tukang ambik gambar ni ribuan terima kasih diucapkan.. hehehe


OMG... adakah terlalu rock?? yeah bebeh!.. lets rock...



alolololo.. cooo cweeetttt....



huh.. ada banyak lagi.. belum lagi gambar program, jalan-jalan dan sebagainya *ada ku kesah kau nak letak ke tidak natalia*.. hahahha.. tampar laju-laju...

ok, sekian, nak sambung lab report punya pasal, kalau tak.. sampai ke sudah saya bebel.. ihihihi


so..