Sunday, March 20, 2011

muka kebanyakan..

As-Salam semua.. :)

okay.. entry kali ni bukan nak berlagak tapi CURIOUS ok.. CURIOUS..... *okay, ejaan salah takpe, makne lebih penting*

orang kata, asal gi memane je mesti ade orang kenal, and i am the one who neglect that.. saya tak rasa macam tuh kot sehinggalah kejadian baru baru ini.. ketika berjalan ke tandas seorang diri sambil menyanyi nyanyi yang memang tak hirau orang sekeliling *peduli ape aku dengan dorang* tetiba.. jeng jeng jeng....

eh, u buat ape kat sini, u ada shooting cam eh?..

Oh mak ai.. tak boleh blah.. ni minah ni rabun kot.. aku shooting? aku? shooting? bahahahaa.. memang taklah.. itu zaman aku doulu-doulu... dulu ye, sekarang tak.. hehehhe...

ok, sambung cerita.. saya pun pandanglah muka wanita itu,, SUBHANALLAH.. muka comey gila nak mamp.. seyes wa cakap lu.. COMEL GILA... walaupun i lebih tinggi dari dia..hehehe *ewwwww gediks* tapi saya still curious dan heran serta pelik.. mane dia kenal saya? mane? mane? mane? *tak perlu banyak sangat sebenarnya mana tu kan? huh!*

saya tenung lagi muka dia dan tenung kemudian tersenyum, *tapi masih tak ingat dia sapa?* lalu saya jawab,

eh taklah, i tengah makan dengan member? u buat ape kat sini, cuci kain?

dan disitulah segalanya bermula... dia gelak bantai punya baik kan? memang kaw kaw tak hengat dunia.. dan....

yes, gelak tawa dia memang aku kenal.. sangat kenal suatu ketika dahulu... TAPI JUJUR LUPA NAMA.... hikhikhikhik

dan dia pun berkata..

haha *gelak sakan* u memang tak berubah ye.. i ingatkan u dah berubah..

ok, satu lagi bukti wanita ini memang kenal aku dari dulu lagi..

hamboi ekau, habis gelak bantai u berubahlah ye..?

mulut saya sentiasa tidak bertapis.. T.T



lepas tuh dia tersengih sengih lalu kami pun berborak borak, lalalala.. pot pet pot pet..

then datanglah seorang lelaki.. I guess must be her boyfriend kan?

then dia pun nak beransur... 'oklah u, i chow dulu, lame tak jumpe u, nanti ada mase datanglah studio bleh snap bersama kembali. tak semua orang sempurna, peluang harus diberi'

saya pun.. ' *tersenyum*.. insyaAllah kalau ade masa, I datang lawat u' ini memang tak boleh blah.. dahlah tak ingat nama, nak main lawat-lawat plak.... ahhahhaa..

kedua dua beredar..

then gi toilet then buang ape yang patut dan keluar toilet dan pergi ke KTM * independent sungguh* :).. tapi..still teringat ingat nama wanita tuh...

lalu kedai bawah apartment kerana ingin membeli majalah dan terpandang suatu MAJALAH.. daaaannnnnnn.....

WEEEEEEEWWWWWWWWWWW..............

patutlah perempuan tuh tegur, rupa-rupanya kami pernah bergandingan.. fewwwww... apaaallaaaaahhhhh... itupun kau tak boleh ingat natalia, nyesal! nyesal! nyesal! tak amik gambar dengan dia.. nyesal!.. hnsf hnsf hnsf... kalaulah aku tau itu dia.. aku dah posing bagai dah dengan dia.. dia besttt kotttt... senang bawak bergurau, bersenda, humble dan yang penting tak cerewet... hikhikhikhik.. tapi how come she still remember me?

ok, kekeliruan itu dah terurai. sekian terima kasih.. :) tapi.. how come she still remember me. love! love! love it!!! :D

p/s : nama dan majalah dirahsiakan demi menjaga privacy.. begitu juga dengan dialog, malas nak taip panjang panjang.. hehhee harap maaf dan terima kasih.. :)