Wednesday, March 30, 2011

cerita ni

As salam semua.. :)

minggu baru, sem baru, hidup baru, cuti sem dah berakhir. :( tapi cuti sem yang ini pun akan datang.. of courselah kan ada cuti kalau tak ada cuti mampus lah kan otak nak bekerja.. eh otak bekerjakah? okay, itu perumpamaan ja lah.. =)

lepas exam, semua orang akan kata. 'okay tak paper tadi?'.. termasuklah saya... mestilah kan? itu common thing lah student tanya dengan student-student yang lain.. bagi saya, mereka sangat mengambil berat.. seperti saya.. "perasan".. hihihi.. lepas keluar dewan ja, perkara yang mesti dilakukan adalah menepuk bahu kawan dan bertanya.. 'ok tak paper tadi'. hehehe...

kalau saya yang ditanya.. mestilah skrip setiap exam saya 'bolehlah, oklah..'.. tapi itu jaranglah sebab keyakinan itu selalu berkurang. T.T.. saya selalunya akan menjawab..

"tak sure ke tak betul ape yang aku jawab, berserah je lah".. ni camana punya kes nih?





kalau sem lepas, tak cukup kertas yang kami conteng, lantai menjadi mangsa.. sambil baring-baring, sambil golek golek kat lantai bersantai sambil conteng lantai.. oh.. memang tersangatlah heavennya... sambil belajar sambil golek-golek "kalau ada makanan sampingan... oh tidakkkkk" sangat best okay! best!.. ni sapa punya idea ni.?? lalala.. *lari perlahan-lahan*.. conteng lantai pakai whiteboard kan buat lantai licin.. so,, sendiri conteng, sendiri yang hampir tergelincir sebab lukis matahari lupa nak padam lepas gelak-gelak.. *ingat comellah tuh?* =D




berdebar-debar untuk tunggu keputusan exam yang lepas sebab tu buat entry pasal exam lepas.. takut! seram! sejuk! sampai takda mood nak buat apa pun..

"Ya Tuhan kami, permudahkanlah urusan kami di dunia dan di akhirat.. amin.."