Friday, March 16, 2012

ini..


Tengah malam begini,

aku terfikir sendiri..

kenapa ya, mereka seperti

seperti.....

ahh... biarlah mereka seperti ini..

hidup mereka, mereka punya hati...

opps... hati hati, jangan sampai terhenti..

nanti yahh... mereka juga yang rugi..

hidup ini kan satu realiti..

dimana, ianya pilihan mereka sendiri...

jangan peduli!...

jangan khuatir dalam diri!

mereka itu punya nilai pemikirannya sendiri

jadi kenapa harus susahkan diri??

harus ada sikap pentingkan diri..

barulah hidup bisa berdiri!


dimensi lain :

Kalau aku biarkan, aku senang bukan?

kalau aku biarkan, ia bukan urusan aku kan?

kalau aku biarkan, mereka akan terus hanyut kan?

kalau aku biarkan, aku juga turut berdosa kan?



jadi kapan...

kapan aku bisa biarkan...?

hidup mereka sudah berantakan.

bukan........?


jangan ada yang bilang, persetankan!

kerana mantan

kerana kalian

kerana bicara kalian

kerana tingkah laku kalian

bisa cenderung kepada perbuatan

Syaitan.