Saturday, January 15, 2011

lewat dimasukkan

oh, terlalu rindu dengan blog ini.. terlalu!? fikir-fikirkanlah. masa yang sangat sibuk dengan tugasan harian dan tanggungjawab. memang niat di hati ingin update blog ni selalu, tapi kan tapi kan tapi kan.. masa tidak mencukupi.. alasan yang sangat berkualiti bukan? hihihi. tapi itulah yang sebenarnya, sibuk dengan kehidupan masing-masing *sambil tengok gambar gambar kenangan*. manusia berubah, semakin hari semakin sibuk, cuma saya sahaja yang sibuk dari dulu, maafkan saya jika kawan kawan yang lama terasa terabai, tidak bermaksudkan untuk abaikan kamu semua tetapi masa okay! masa! masa!.. fuh.. letih nak terangkan bagaimana sibuknya kehidupan saya. yang paling sedihkan sampai ada kawan yang nak touching-touching pulak lorh... hahahha... nak touching ke? touching balik kampunglah deyhh!!... ahahhaha.. *hihihi just kidding dear,*

ramai yang bertanya dimanakah hilang saya?! dimana hilangnya ANDI NATALIA?? tidak! dia ada siitttuuuuuuuu.. hekhekhekhek... bukan menyepi lah kawan-kawan, tak baik tau doakan kehilangan saya, heheh.. diulangi, saya memang sibuk, :(..

sekarang nak cakap SELAMAT TAHUN BARU memang dah basi lah kan? hikhikhik.. tapi tak kira, nak ucap jugak..

SELAMAT TAHUN BARU!!!!.. hewhewhehew
tahun ni teka berapa umur saya? hakhakhak? baru 4 tahun lorh.. empat tahun?! empat tahun?! kiralah dengan sebaik-baiknya... heheheh.. manusia, semakin hari semakin tua, semakin hari semakin sibuk, semakin lama, semakin lapar * dengat perut berbunyi saat ini*
harapan saya adalah tahun ini akan menjana kehidupan yang baik dan dapat melakukan kerja dengan tenang.. uisehmen.. ala ala orang yang skema je kan? booo... wekkk!!!....
oklah, tengah lembutkan nuget yang sedap untuk sedia dimasak.. hehehe.. bye semua..

No comments: