Thursday, August 12, 2010

percutian part 8

okay, lagi cuti-cuti Malaysia.. sangat best. dan best-best.. bersama aleeyah, azza, dan nia. walaupun kulit makin gelap dan kering berserta kesihatan yang kurang memuaskan tapi saya tidak mempedulikan itu kerana SAYA MENANG MOTO (iklan power root. hehe.) okay, you all tengok-tengoklah ye gambar-gambar ni.. k..



sunset in the sunscreen.. :)


in the boat.. speedboat. sejam jugaklah sampai ke destinasi


serius tak perasan ada kamera ambik gambar dari bawah, kiranya kandid ler tu. rasanya Azza dan Nia je kot yang perasan ada kamera ambik gambar. kan kan kan? teehee.. :D


barisan negara.. teehee. yang kat belakang tu resort kitorang.. satu kelas jadi kenalah satu bilik kan? senang nak tanye kerja-kerja yang tak siap lagi.. wah.. nak tunjukkan kau rajin ke ha Natalia? haha


ajak main pasir tak nak.. best tau.. jom semua....


saya khusyuk mendengar briefing... huh.. fokus!


tengok.. tengok.. saya renung, dia dah malu dah.. kan dah kata... haha.


aleeyah terbaik! haha.


okay, sampai disini sahaja percutian saya kali ini.. nunyte (good night semua)

*ini entry ketiga aku buat dalam satu masa, ini boleh dijadikan bukti aku tiada kerja nak buat sampaikan nak tidur tak boleh sebab tak penat sangat. dan menandakan aku voring yang teramat.. ngeee..*

No comments: