Friday, May 21, 2010

inilah aku

Ekspresi wajahku yang sering menjadi pertanyaan.. pertanyaan? ingat kaunter pertanyaan ke? kuakakak.. baiklah.. baiklah, mari kita menilai ekspresi diri sendiri.. ahhaha


saya sendiri heran kenapa saya perlu dan harus 'marah' dengan lampu itu.. apa dosa dia pada kau natalia? apa? apa?.. tidak ku sangka.. =.=

ini bukan eksperi marah ya.. teeheee. time ni cadang nak movie on time tapi tak jadi, then.. here we go.. reality movie.. teeheee

sungguh... saya sendiri tidak tahu harus dikelaskan sebagai apa mimik muka sebegini.. hahhahha

hahah.. ingat lagi waktu ni.. adalah seorang hamba Allah yang tengok gambar dan wajah ni.. dan berkata. 'eh, bukan u ke ni yang orang yang jadi $%^&* tuh?' dan i pun cuma ... :`)

i lobe this.. seriously lobe this.. lobe lobe lobe.. sebab kelas baru dan tempat baru.. ahhahha.. besh...


ha.. inillah eksperi wajahku kalau korang nak tau.. hahhah... gambar yang kat atas tuh yang mempunyai mata sepanda-pandanya (tudung hitam) adalah saya ketika berada di dalam kelas.. rutin harian saya kini telah berubah.. kini, masa tidur adalah terhad.. jadi kenapa pihak yang menawarkan tawaran kepada saya.. minta maaf banyak-banyak, bukan tidak ingin bekerjasama.. tetapi saya tidak mempunyai peluang untuk meluangkan masa untuk tawaran itu..

ayat skema tak boleh blah... ahhaha.. kelakar gila kot bila aku membaca semula ayat minta maaf itu.. ahahha.. sorry bro, next time i will.. hahhah.. :`)


salam sayang, XOXO,
andi natalia

No comments: