Monday, May 31, 2010

aku terkini terkena

ya tuan-tuan dan puan-puan, kini saya telah kembali ke kampung halaman mak ayah saya iaitu SABAH DI BAWAH BAYU.... saya juga akan menghabiskan cuti selama 3 minggu di sini.. sebenarnya cuti seminggu adalah cuti lebihan saya.. kononnyelah... huahuaa

kini saya sedang duduk di atas bangku menghadap ke dinding sambil menaip untuk berfikir apa yang harus dipost ke dalam blog saya.. lama sangat tidak mengupdate kan? ya.. kerana samgat sibuk dengan jadual harian.. terbaru, beberapa minggu lepas saya telah mengambil peperiksaan.. dan cerita mengenai peristiwa yang berlaku masih di dalam microsoft word dan akan diupdate kemudian hari.. harap bersabar ya wahai kamu semua..

sejurus 6 jan selepas peperiksaan tamat, saya telah bercuti bersama salah seorang kakak saya iaitu shanaku ke terengganu.. dan cerita ini masih di dalam karangan saya.. sebab banyak sangat nak cerita, jadi cerita harus diolah terlebih dahulu agar tidak menjela-jela dan merapu-rapu, jadi, penapisan amat penting wahai insan.. :`)

kemudian, bermula cerita di mana inilah cerita saya... bukan bermaksud hidup saya menjadi cerita.. tetapi apa yang saya inginkan penceritaan dalam sebuah kehidupan saya ataupun lebih tepat cerita yang memacu hidup atau ceria yang menjadi hidup saya, kononnnya.. kini, saya mulai merepek...

lagi terkini.. selepas apa yang terjadi, terima kasih kepada kawan-kawan kerana sudi menyokong saya sehingga kini atas apa yang berlaku kepada saya.. hati manusia kan boleh berubah, memang betullah kata orang, manusia berubah walau tidak kira macam mana pun.. apa yang lebih mengharukan, selepas timbulnya kat facebook, text messaging never stop.. lol.. thanks guy for your supports! love u all!...


kini, tiga entry perlu disiapkan.. sibukkan diri untuk kebahagian.. chaiyok2!.. :')

No comments: