Friday, February 26, 2010

oh malam!

malam hari ni kurang menyegarkan perasaan. kenapa?

maaf, saya tiada jawapan untuk itu,

malam semalam = perasaan saya seperti hari ini

malam semalam-semalam = perasaan saya seperti hari ini

malam semalam-semalam-semalam = perasaan saya seperti hari ini

tetiba satu kejadian lucu berlaku..

tapi masih membuatkan semua perasaan itu masih sama...


tetiba teringat kepada seorang kanak-kanak kecil,

umi budak chomel ini pasti akan pastikan kotak buku ini mengandungi enam buah buku.. bahahha......
belive it or not? she always know how to pose....



betapa saya rindu kepada anak kecil ini..

kenakalannya seperti mewarisi kenakalan saya, mengikut kata mereka

nakalkah saya? hikhikhikhik

apabila teringat kepadanya,

saya terpandang ke arah laptop

kenapa?

hanya dia yang akan 'menjaga' my lappy.. huhuh


jangan cakap tidak dengan dia

kerana dia mampu membuatkan anda merindui dia sangat-sangat






2 comments:

Ozz said...

Salam. Jujur dan asli.

Me said...

salam..
hehehe