Tuesday, August 25, 2009

LONG TIME NO SEE

WA.... IT`S A LONG TIME I NEVER WRITE TO MY BLOGS....
hurm.. miss to write it actually.. tapi ndada udah internet di umah bha eh.. banyak yang terjadi sepanjang aku tinggal di brunsfield.. and of course one of them is i`ve got a lot of friends here..
rumah baruku oklah.. bolehlah.. ada 5 orang, agak luas.....
and finally, dia kembali.. oh f***
di situlah malasnya.....
bukan apa.. mals.. malas... penat.. penat bha.. penat.. banyak lagi mau difikir selain dari semua yang mengarut tu... teda2 owh suma tu....
i`m just wanna to be alone at thie time.. ceh.. macam kecewa btul plaknya.. ehehhehe
bukan apa, merawat luka yang lama.. ahaks..... hurm.. ndahlah, malas mau memikir(bkan aku fikir 100%) PUN... cuma kadang kala terfikir jgaklah but who`s care right? i don`t care? do u care? who ask u to care? ahahahah
adowhhh... skang nie di libry.. terkezut aku boleh dapat buka blogger nie... dulu2 try buka ndak dapat udah.. maju dah msu nie.. cayalah msu( erkk???)
ahhahahah
adowhhh,,, mau buka ym tapinya ndak boleh.. our services busy... punyalah.. tapi ndakpa, itu cabarannya kalu percuma? percumakah? aku bayar bha msu nie? aku pun ada share( kununyalah) ehehehehhe
bha, baiklah, mau wat kerja yang ndak payah dihantar nie.. saja gatal mau buat.. ahahhaha


No comments: