Saturday, August 1, 2009

ya... it`s so boring.. boring as 1 2 3 4, OMG what i`m gonna do? hey there.. helps me please.... ndada mud sebenarnya... malas.. tapi apa boleh buat kan?....
erm.. malam minggu yang burink...... apa mau dibuat ya?
well, its good that i got this blog.. inilah aku yang sebenar....
aku tau ndada orang baca pun.. sebab tu aku buat simple as i can.. malas aku mau buat cantik2.. kan ini untuk diri sendiri ( upss bukan ingin mengkritik sesiapa, it`s just my view) :) peace yoo
kadang2 aku terfikir jugak cakap A.A.. napa ku bersendirian... bnyak sebab.. salah satunya adalah... bebas... aku tengok orang yang ber... ni agak terkonkong.. bukan jdi diri dia sendiri....
huhuhu.. ndak tau mau cakap apa lagi..... i`m just not ready yet.... mungkin sebb tu kot....
bagi aku sekarang cinta itu.. adalah cinta kepada Allah dan Rasul, cinta kepada negara, cinta kepada keluarga dan cinta kepada diri sendiri.. agak biasa kedengaran.. but that`s me.. wink2

2 comments:

Anonymous said...

its just a same...as boring as a world being..ahhaha

Me said...

world=burink