Monday, December 22, 2014

kembali

Assalamualaikum semua.

Alhamdulillah saya dah ingat balik password saya ni setelah berhempas pulas membuatkan saya ingat balik password saya ni. membuatkan? hahah hentam sajalah ayat.

A long journey to get what I have today. even though it is not what I wish for but still, Alhamdulillah. Allah s.w.t tahu what is the best for me. So, yeah! here I am! *big smile*

Banyak benda saya mahu bercerita. terlalu banyak! tapi rileks dulu... stay cool man!. hehe. But FYI, I am a teacher! officially! yeay! *yeaylah sangat!* Oh ya, for those yang hairan macam mana saya boleh jadi cikgu cikgu ni.. hehehe.. Alhamdulillah, inilah rezeki.. lagipun Allah s.w.t akan meletakkan kita di tempat yang sepatutnya kan? So, apa lagi mau ragu? Secara jujurnya, saya pun berfikir beratus-ratus kali mau jadi jadi cikgu ni. betul, sebb saya belajar benda yang lain then tup-tup kerja yang lain. aliran yang berbeza. Sangat haru-biru ya kehidupan saya mula mula tuh. 

Sekarang ni, saya dalam program dpli mod kdc. So kena pergi kuliah baliklah dalam cuti sekolah. Assignment, pembelajaran yang saya alami sangat asing bagi hidup saya. Could you imagine 4 years in the university the things that you coloured will be cells? Suddenly, pop-out with all strange things that make you think what is that? what are those?

Ramai yang memberi semangat dan ada segelintir yang mengkritik *haha*. Thanks to them! tidak kiralah semangat atau kritikan, pada saya ianya satu penghargaan pada saya yang sememangnya kamu mengambil berat pasal saya. *huge smile!*

Cuti sekolah akan berakhir, kerja apa pun tak siap! need to sleep now! bye!