Tuesday, November 22, 2011

macam..

As-Salam semua.. =)

here is the situation,

saya merupakan seorang pelajar perempuan yang sangat sangat sangat sibuk, untuk keluar berjalan-jalan makan angin adalah sangat sangat sangat sangat menjadi kesukaan saya, tetapi saya sangat sangat sangat sangat sibuk. Jadi saya tidak berpeluang untuk makan angin walhal untuk window shopping sekali pun. Kini, dengan adanya Internet atau talian jalur lebar or what so ever its been called, ia menjadikan hidup menjadi lebih mudah. *yeay*.. dan sebagai seorang pelajar perempuan yang selalu menghabiskan duit mak bapak tentulah akan menjadi lebih mudah jika membeli belah secara online!.. jimat duit minyak tol ktm teksi dan sebagainya..*yeay untuk lagi sekali*

tetapi saya sangat tidak faham kenapa salers online SELALU MEMPAMERKAN BARANG YANG TELAH SOLD OUT... come on lah dude.. daripada ekau edit post kau yang barang tu telah sold out baik kau delete je item(s) tu. kan senang. highlight mana yang perlu dan tekan del ataupun backspace. ini tak. siap letak SOLD OUT lagi taw. sigh. =.=.. kalau ada RESTOCK LATER ON aku masih boleh terima babe tapi sah sah aku sms dan kol kau semata2 nak tanya item(s) yang korang SOLD OUT tuh masih akan ada restock atau dah betul2 tu je stok yang korang ada dan dengan rasa senang hatinya korang cakap

"tak nampak ke kitorang dah tulis SOLD OUT kat situ, tak reti bace eak? kitorang lupe nak edit blog tuh"

Fine! fine.. aku pun terasa memang salah aku jugak sebab dah terang terang kata SOLD OUT.. tapi apasal lah kau orang semua tak delete.. KALAU ALASAN LUPA EDIT TUH.. one word = HAHAHAHAHA... lupa nak edit konon tapi tulis SOLD OUT TU APASALL BRO???... tu bukan edit kah wahai kamu.. sigh.. grrr... *sabau sabau*

lain kali nak jual, jual. dah habis barang DELETE okay DELETE.. lepas tuh bahasa kena jaga baek punyaaa... barulah PELANGGAN TAK LARI.. lepas ni, konfem aku tak shopping dah kat blog tuh.. aku carik lain. kalau tak dapat jugak, biar padan muka aku. hahahaha..,

p/s = mood turun naik.... :(