Sunday, April 11, 2010

instant story

cerita satu

hari ini saya menjadi anak yang baik.. teehee.. mama bangga tak dengan anak mama sorang nih..? cehcehceh.. hari ini lin tidak keluar rumah, sungguh ma.. satu hari lin kat rumah.. tak jejak pintu rumah pun.. sungguh... *sebenarnya tengah siap-siap untuk memulakan hari esok*

agak janggal juga rasanya sebab sebelum ini saya akan keluar malam.. i mean.. kul 8 tu malamlah kan.. hehe. :`).. pergi makan ke.. jalan-jalan ke.. pergi 'det' ke.. pergi tengok pemandangan yang best waktu malam dan dapat 'pengalaman' yang best jugak. ehehhe. pergi mana-mana saja yang patut tapi memang bestlah .. tapi sekarang tidak lagi. :`)

rindu juga dengan semua itu... rindu dengan kehidupan dulu.. rindu.. tapi itu semua dulu.. kenangan hanya tinggal kenangan kan? ehehheh... MOVE FORWARD..


rindu kak anis dan kembali ke pangkuan kak wiki, anie dan joy.. miss all of u guys and kak anis tooooo.. :`)

cerita lain

OMG.. i can`t believed that! apa yang aku baru dengar baru sahaja mengingatkan aku zaman dulu-dulu waktu aku busuk-busuk. dari dulu tak pernah puas ke? dari dulu kau tak pernah puas dengan orang lain sampai sekarang.. macam tin kosong. kitorng nih tak pernah sekali pun kutuk kau dan kau sedap-sedap nak kutuk kitorang ye.. takpelah. kutuk jelah. yang dapat faham-fahamlah.. kitorang nih bukannya hadap sangat dengan benda tu pun.. napa nak jaga tepi kain orang. kitorang sedar kitorang ni bukannya terlalu sempurna untuk dipuji *wow ayat tak boleh blah.. heheh* lumrah manusia ada kekurangan tapi bukannya dengan cara boleh buat orang annoying okay. it so not me.. sigh~ terima kasihlah kerana menunjukkan kasih sayang mengambil berat kau tentang kitorang walaupun dengan cara ni.. :`)

cerita lain lagi

okay, teringat kembali kepada MY BFF.. wow.. miss her like crazy.. can`t believe it i met her.. like a dream.. so like it! miss her! miss her! miss her! i wanna hug her! seriously!.. :D. thanks to kak anis sebab sudi bawak saya jumpa dia.. sangat teruja okay! teruja!... pergi ke mall, makan bersama. mereka berdua walaupun baru pertama kali jumpa macam dah kenal lama dah.. siap boleh vuli saya plak tuh.. huh.. sengal!. ahaha.. *dah lama tak guna perkataan nih (ceh)*..


ok. itulah cerita instant (3 dalam 1) ku.. ihihi..

jumpa lagi,

salam.. :`)

No comments: